כמה ימים צריך בצפון איטליה?

צפון איטליה הוא אזור גדול עם מגוון רחב של אטרקציות. תוכל לבקר בכמה ערים בארבעה עד חמישה ימים, כולל אגם קומו, אגם גארדה, טורינו, בולוניה וונציה. אם יש לך חופשה ארוכה יותר, אתה יכול גם לבקר במקומות כמו ונטו, סינקה טרה, וההרים המושלגים.

הזמן הטוב ביותר לבקר בצפון איטליה הוא באביב או בסתיו. אתה תזכה לראות את העלים הצבעוניים וליהנות מהקציר. אתה גם תמנע את קהל הקיץ ואת המחירים הגבוהים. ביקור בארץ בתקופה זו יעזור לך לחסוך כסף במגורים במלון, בתחבורה ובפעילויות. ‏ אפשר גם לחקור את הערים והעיירות המפורסמות באזור בעונת הכתפיים או בתחילת הסתיו.

ביקור אצל הדולומיטים הוא דרך נפלאה לחוות צד אחר באיטליה. בקיץ, הדולומיטים נהדרים לטיולים ואופני הרים, ובחורף, סקי הוא אופציה פופולרית. המבקרים באזור צריכים לעשות את דרכם לבולצאנו או לטרנטו, שהן שתי עיירות הבסיס העיקריות. אם אתה מתכנן לבלות כמה ימים בערים האלה, אתה צריך גם להיות מודע לכך שהמקומיים כאן מדברים גרמנית ולא אנגלית.

אם אתה מתכנן לבקר בערים אחרות, תוכל בקלות להאריך את המסע לצפון איטליה על ידי טיסה למילאנו. ממילאנו, אתה יכול לבחור בין אוטובוסים לרכבות להגיע לחלקים שונים של המדינה. עם זאת, עדיף לשכור מכונית בביקור באזורים הצפוניים. אם אתה בוחר לשכור מכונית, לוודא שאתה מוריד אותו באותו המקום.

מהי התקופה הטובה ביותר בשנה לביקור בצפון איטליה?

ישנן סיבות רבות ושונות לבקר בצפון איטליה, והזמן הטוב ביותר של שנה לנסוע לשם תלוי באינטרסים הספציפיים שלך. עבור חובבי סקי, הזמן הטוב ביותר לבקר הוא בפברואר, כאשר ההרים הם הכי יפים שלהם. עבור עובדי השמש, חודשי הקיץ הם אידיאליים לחופים ולטמפרטורות חמות, בעוד שאוהבי היין ישמחו בקציר הענבים של סוף הקיץ.

חודשי החורף של דצמבר וינואר הם החודשים הקרים ביותר, אבל טמפרטורות מחוץ להרים בדרך כלל נשארות מעל הקפאה. זה הזמן הכי סביר לנסוע לאיטליה, ותגלו שמלונות ונוסעים זולים יותר. כמו כן, מזג האוויר בחודשים אלה ממוזג יותר, מה שהופך את החוויה הרבה יותר נסבלת.

בעוד שהחורף נחשב בדרך כלל לסירוגין באיטליה, הרי האלפים והדולומיטים זוכים לשפע של שלג בתקופה זו של השנה. השלג הוא הגדול ביותר בפברואר ומרץ. בחודשים אלה מחירי המלונות נמוכים יותר, ומוזיאונים ואטרקציות תיירותיות מפורסמות פתוחים לציבור.

חודשי הקיץ הם בדרך כלל החמים ביותר, כאשר טמפרטורות בדרך כלל מגיעות מעל 88degF במהלך היום. חודשי הקיץ הם גם הפופולריים ביותר, עם התיירות הגבוהה ביותר בחודשים יולי ואוגוסט. זוהי התקופה העמוסה ביותר בשנה לאיטלקים לבקר באזור, ורבות מהאטרקציות הטובות ביותר עמוסות בחגים.

https://youtu.be/kfI9IWzEEBk

איפה כדאי לבלות שבוע בצפון איטליה?

תכנון טיולים בצפון איטליה ,אם אתה מתכנן חופשה בצפון איטליה, כדאי שתשקול לבקר באזור סביב אגם מג "ורה. אזור זה מלא בערי הרנסאנס והיסטוריה של ימי הביניים. אזור זה הממוקם צפונית לברגמו ולמילאנו, מציע גם פעילויות יפות בחוץ. שבוע באזור זה הוא מספיק כדי לראות את הדגשים העיקריים של האזור.

למרות שצפון איטליה היא לא ענקית, עדיין יש לך הרבה מקומות לראות ולחוות. אתה יכול בקלות לבלות חודש או אפילו יותר לחקור את האזור, אבל מעט אנשים יכולים להרשות לעצמם חופשות בלתי מוגבלות. עם זמן מוגבל, חופשה של שבוע בצפון איטליה תהיה הקדמה קצרה לנקודות השיא של האזור. תוכל לכלול כמה נקודות בולטות, כגון מילאנו והסינקה טרה, במסלול הדוק. אם אתה רוצה לראות יותר של צפון איטליה, השכרת מכונית תעזור לך לעקוף מהר יותר.

אם אתה מעוניין ללמוד על ההיסטוריה של האזור, תוכל לבחור להישאר בעיר הסמוכה לוונציה. מלון גרנד דוצ 'י ד' אוסטה הוא מקום נהדר לשהות בו, ומציע נוף יפה של העיר. זה גם נוח לטיול יום לוונציה ממרכז העיר. יש הרבה שבילי הליכה באזור, אז אתה צריך להיות מסוגל לנצל את זה.

אם אתה מחפש לראות נוף יפה, אתה יכול גם לנסוע להרים. עמק ואל די פאנס מלא בפסגות הרים, והעיירה סנטה מדלנה היא מקום נהדר להזדמנות צילום. בנוסף לנוף ההררי, אתה יכול גם לחוות את המרכז ההיסטורי של העיר וליהנות מהבניינים של ימי הביניים.