אם יש לך חלום לארח טורניר ספורט לאומי, אז זה לא מוקדם מדי להתחיל לתכנן. הצעד הראשון הוא לקבוע איזה סוג של טורניר אתה רוצה לקיים וכמה קבוצות אתה רוצה להתחרות בו. השלב הבא הוא לפרסם ולקדם את האירוע. כדי לעשות זאת, עליכם ליצור אתר אינטרנט ועמוד אירועים בפייסבוק. אתה גם יכול ליצור קשר עם אנשי ספורט וליצור קשר עם מאמני מכללות שיעזרו לך לקדם את הטורניר.

טורניר ספורט לאומי יכול להביא כמות עצומה של פרסום חיובי לעירהרעיון מאחורי האירוע היה לפתח אתלטים אולימפיים עתידיים ולהציג לראווה את האתלטים החובבים הטובים ביותר במדינה.

טורניר הספורט הלאומי (באנגלית: National Sport Tournament) הוא אירוע בן ארבעה ימים בו מתחרים תלמידי בית ספר אזורי במגוון ענפי ספורט. בין היתר התחרו הסטודנטים בכדורעף, כדורסל, כדורסל וכדורעף. קבוצות מהאי הצפוני המרכזי ובמקומות אחרים השתתפו בטורניר. כל קבוצה מתחרה נגד קבוצות מאזורים אחרים במדינה באותם אירועים.

עד שנות ה-90, המשתתפים יכלו לייצג רק את מקום מושבם. הדבר הגדיל את מספר ”הספורטאים בעיר מולדתם” שהקיפו אירועים אישיים. אולם, בשנה שלאחר מכן התאפשר למבוגרים לחיות ולעבוד גם במקומות אחרים. הדבר הוביל ליצירת מערכת האתלטיקה של עיר הולדתו, בדומה למושג מדינת המקור בספורט האוסטרלי. מערכת זו גם מאפשרת לעובדי החברה במשרה מלאה לקחת חופשה כדי להשתתף בטורניר.

בתחרות הכדורעף זכתה אוניברסיטת ג 'ינדאל בשלושה גביעי זהב וכסף אחד. הקבוצה זכתה גם בטורניר הכדורעף נגד קבוצת SRM. אירוע יוקרתי זה מתקיים על ידי אוניברסיטת ג'ינדאל העולמית וכולל סטודנטים מ-25 מוסדות שונים כולל בתי ספר בג' ודפור והיידראבאד. בנוסף, היה זה אירוע חריג עבור הסטודנטים, שכן הוא נערך בשטחי האוניברסיטה.

בכל שנה, אירוע יום הספורט הלאומי חוגג ספורט והספורטאים המשתתפים. הוא גם מקדם את החשיבות של ספורט תחרותי לכל קבוצות הגיל. היא גם מעודדת פעילות גופנית ועוזרת ליצור קשר בין בני משפחה. יתרה מזו, צעירים המשתתפים בספורט תחרותי מפתחים הרגלים וכישורים מעולים. הלחץ לשחק תחת לחץ עוזר להם להשתפר ולהתקדם בספורט.

המוזיקה היא גם חלק חשוב בטקסי הפתיחה והסגירה. שיר מיוחד מופק לכל טורניר. שיר עם חיבור מקומי מבוצע לעיתים קרובות בטקס הסיום. האירוע משודר בשידור חי בטלוויזיה החינוכית של NHK ובטלוויזיה הכללית של NHK. השנה, הטורניר ישודר בטלוויזיה החינוכית של NHK מהשעה 3 עד 4 בערב.

כדורגל הוא הספורט הפופולרי ביותר בעולם. יש לה מעל 3.5 מיליארד עוקבים ברחבי העולם, ופיפ "א מעריכה כי 265 מיליון איש משחקים כדורגל. במונדיאל, הנערך מדי ארבע שנים, צופים כ-517 מיליון צופים. במונדיאל 2018 גררו למעלה משלושה מיליון אוהדים. עדויות על הספורט מלפני 15,000 שנה.

התחרות תכלול 680 מדליות בשבעה ענפי ספורט, כולל שחייה, ריצה ושדה. את מירב המדליות יזכו ספורטאים בריצה ובתחרות. גם טניס וטניס שולחן יתייחסו. ספורטאים משלושת ענפי הספורט יתחרו בטורניר על מקומות בנבחרות לאומיות.

לפרטים נוספים לגבי ענף הספורט בלינק המצורף: ספורט נווה פריצקי