בחירת טיול ספארי פרטי בטנזניה יכולה להיות הדרך הטובה ביותר לחקור את המדינה המרתקת הזו. עם זאת, ישנם כמה דברים שיש לקחת בחשבון לפני שתתחיל לתכנן את הטיול שלך.

מה הופך את טיול הספארי הטנזניה הפרטי למיוחד?

ביקור באפריקה בספארי הוא חוויה של פעם בחיים. אתה יכול לבחור לבקר בפארקים הידועים כמו הסרנגטי והמכתש של נגורונגורו, או שתוכל לחקור את העתודות הפחות ידועות, אך עם זאת הפראיות.

טנזניה היא מדינה יפה עם נופים מגוונים ושפע של חיות בר. זה ביתם של שלושה משבעת נפלאות הטבע של אפריקה. ביקור בטנזניה יספק לכם את ההזדמנות לראות פילים, אריות, היפופוטמים וצבועים בבתי הגידול הטבעיים שלהם.

טנזניה נמצאת גם בהגירה היבשתית הגדולה ביותר של Wildebeest. הגירה זו ידועה בשם הגירה הגדולה של אורך הבר. זה מתרחש לאורך כל השנה, אך הזמן הטוב ביותר ללכת הוא בעונה היבשה. במהלך העונה היבשה, בעלי חיים מתכנסים בחורי מים וקל יותר לעקוב אחריהם.

טנזניה מציעה מגוון ספארי שיתאימו לכל תקציבי הנסיעות. מהספארי הקבוצתי הזול יותר, לספארי המפואר והכולל יותר בסגנון לודג '.

אם אתם מחפשים חוויה מיוחדת בספארי הבא שלכם, שקלו טיול פרטי בספארי בטנזניה. טיול מסוג זה מציע למטיילים את ההזדמנות לנסוע ברכב פרטי ועם מטיילים אחרים שהם מכירים. הם גם מספקים לאורחים אפשרות לחוות פעילויות אופציונליות אחרות.

אחת החברות הטובות ביותר של חברות הספארי הטנזניה היא אסיליה אפריקה. הם נמצאים בעסק כבר עשרים שנה ומנוסים בתעשיית הספארי. החברה מתרחבת אט אט לקניה, שם היא תמשיך לנהל את בתי מארה בוש הפופולריים שלה.

היתרונות של טיולי ספארי טנזניה פרטיים

קיום ספארי פרטי זו דרך נהדרת לחוות את טנזניה. אם אתה מבקר לראשונה בטנזניה, טיול פרטי יהיה דרך נהדרת לחקור את המדינה ולראות כמה מהמראות. קיום מדריך פרטי יכול גם לעזור לך להפיק את המרב מזמנך.

היתרונות של ספארי פרטי כוללים בלעדיות וגמישות. אתה יכול לבחור בית מלון או אכסניה לפי בחירתך, כמו גם להחליט על מסלול הטיול שלך. אתה יכול גם לשנות את התאריכים או המיקום שלך לפי הצורך.

ספארי פרטי מעניק לך גם אפשרות להשתמש ברכב פרטי. במחנות ספארי רבים יש באטלרים שיכולים לספק שירות חדרים ולהשאיר את השריפות כאשר הטמפרטורות יורדות.

יתכן שסיבתם במדינה בקבוצה בעבר, אך טיול פרטי יכול לעזור לכם למקסם את זמנכם וניסיונכם. אתה יכול להתאים אישית את מסלול הטיול שלך, כמו גם את הפעילויות בהן אתה משתתף.

היתרונות של טיול פרטי בטנזניה הם רבים, וכוללים נראות טובה יותר, מקומות אירוח מפוארים יותר ויכולת לבחור פעילויות כמו רכיבה על סוסים, אופניים ופעילויות אחרות על סמך הרצונות שלך. הם יכולים גם לעזור לך לחסוך כסף. ניתן להפחית את מחיר הטיול הפרטי על ידי הזמנה בקבוצות גדולות יותר.

ניתן ליהנות מהיתרונות של ספארי פרטי על ידי מבקרים ראשונים וחוזרים על ידי המבקרים כאחד. טיול פרטי מספק גם גמישות רבה יותר, ונמנע מעצירות מיותרות וזמן מבוזבז.

כיצד לתכנן טיול ספארי טנזניה פרטי?

שימוש בטיול פרטי בספארי טנזניה מציע את היתרון של מדריך, רכב משלך וחופש לחקור בקצב שלך. זה מאפשר לך להתעכב יותר בנקודות המבט, לעצור איפה שאתה רוצה ולהימנע מעצירות מיותרות ובזמן מבוזבז.

טנזניה היא ביתם של כמה מחיות הבר המפורסמות ביותר באפריקה, כולל 'החמישייה הגדולה'. ישנם סוגים רבים ושונים של ספארי זמינים. הסביר ביותר יכלול בדרך כלל קמפינג באוהלים בסיסי, ואילו ספארי יוקרה יכלול אירוח בסגנון לודג 'כלול.

המעגל הצפוני הוא המיקום הספארי הזול ביותר בטנזניה. מעגל זה מתחיל בדרך כלל בארושה ומבקר במכתש Serengeti, Tarangire ו- Ngorongoro. מסלולי המעגל הדרומי כוללים בדרך כלל פארקים לאומיים של סלוס ורוהה.

תלוי במיקום, ספארי של טנזניה יכולה להימשך משלושה עד שבעה ימים. הזמן הטוב ביותר ללכת הוא בעונה היבשה, שבדרך כלל הוא בין יולי לספטמבר. החודשים האלה הם גם הכי צפופים.

כשאתה מתכנן ספארי בטנזניה, חשוב לבחור מדריך עם הבנה טובה של האזורים שתעבור עליהם. חברות מסוימות של ספארי מציעות תוכנית הכשרה משלהן, וזו דרך טובה להבטיח שתהיה לך מדריך אמין.

בחלק מהפארקים של טנזניה תוכלו לשכור רכב של הכניסה עצמית. זו האופציה החסכונית ביותר, מכיוון שאתה יכול לחסוך כסף על ידי נהיגה ולא טיסה בין לודג'ים. תלוי במיקום, הרכב עשוי להיות 4×4 או רכב שירות ספורט.

עבור מידע נוסף בתחום, לחצו על הקישור:

טיול לאפריקה בפסח: SAFARICOMPANY