המדריך השלם לתיירות:

ישנם מגוון סוגים של תיירות. למדו על סוגי התיירות השונים והשפעותיהם על הכלכלה. למדו גם על סוגי התיירות ועל חשיבותם. תיירות היא הענף שמביא אנשים לאזור, מדינה או מדינה. בנוסף, תיירות יכולה להיות חלק חיוני בכלכלת הקהילה המקומית.

מה המטרה העיקרית של התיירות?

תיירות היא מכריעה להצלחתן של כלכלות רבות ברחבי העולם. זה יוצר אלפי מקומות עבודה, מפתח תשתיות ויוצר תחושה של חילופי תרבות בין אזרחים לזרים. זה גם מספק זרם הכנסות לממשלות ומקדם כלכלות מקומיות. לשם כך, ממשלות משקיעות בתשתיות, כמו שדות תעופה חדשים, בתי ספר טובים יותר ובתי חולים.

תיירות עוזרת גם לתמוך באומנים מקומיים, אשר בתורם מוכרים את מרכולתם למבקרים. לעתים קרובות, המבקרים יבקרו במוזיאונים ובגלריות אמנות, כמו גם בצפייה בהופעות מקומיות. מורשת תרבותית בלתי מוחשית חשובה גם לתיירות, מכיוון שהיא מגנה על זהותו הייחודית של האזור ושומרת על הרב -תרבותיות שלה.

במדינות מתפתחות תיירות היא מקור חשוב למטבע חוץ, מכיוון שהיא מגוונת את רווחי הייצוא. מדינות מתפתחות עומדות לרוב בקשיים עם יצוא מסורתי, בגלל תנודות כספי ופורמליות גבולות. בנוסף, התיירות מספקת דרך מהירה ואמינה להחזיר השקעות במטבע חוץ. לדוגמה, על פי ארגון התיירות העולמי, מלון ביץ 'ממעמד בינוני במדינה מתפתחת יכול להרוויח את מטבע החוץ שלו תוך שנה או פחות. תרחיש דומה חל על רכבי תיירות.

תיירות

גורם חשוב נוסף הוא תרומת התיירות למאזן התשלומים. על פי בנק הפיתוח הבין-אמריקני, מלון בן חמישה כוכבים יכול לייצר ערך כלכלי של 5 דולר עבור כל דולר שהוצאו על ידי תיירים. מלון בן ארבעה כוכבים מייצר 4 דולר נוספים. יתר על כן, פעילויות תיירות בקריביים אינן דורשות טכנולוגיה יקרה ויכולות לספוג יותר אנשים ללא הכשרה מאשר תעשיות אחרות.

מהם סוגי התיירות?

המונח תיירות הוא מונח רחב המכסה נסיעות להנאה או עסקים. זה כולל עסק של משיכת תיירים ומבדרים, כמו גם את התיאוריה והפרקטיקה של סיורים. התעשייה מורכבת מסוגים רבים ושונים של עסקים. להלן רשימה של כמה מהסוגים השונים של עסקי תיירות.

משולשי יום הם אנשים שמבקרים ביעד במשך יום אחד. הם לא נשארים לילה, אלא במקום זאת מבלים שם כמה שעות בסיור, מבקרות באטרקציות מקומיות ואכילה במסעדות מקומיות. זה נקרא "תיירות באותו יום". חשוב לציין כי סוג זה של תיירות כרוך במגוון סוגים שונים של פעילויות, המסווגים למגוון רחב של סוגים.

אטרקציות הן אחד המרכיבים החשובים ביותר בתיירות. הם עשויים להיות היעד העיקרי, או עצירה משנית. לדוגמה, מרבית התיירים הנוסעים בלאס וגאס יעצרו גם הם בפארק הלאומי גרנד קניון. אטרקציות מתרכזות בדרך כלל במשאבי טבע, תרבות, אתניות או בידור.

קטגוריה נוספת של נסיעות נקראת תיירות הרפתקאות. אנשים שנהנים מהרפתקאות ומסכנים לוקחים חלק בסוג זה של נסיעות. חלק מסוגי הנסיעות הללו נחשבים לבטוחים, אך ישנן כמה סכנות שיש לקחת בחשבון לפני שמזמינים טיול.

מדוע התיירות חשובה לכלכלה?

תיירות היא מקור הכנסה חשוב עבור מקומות רבים ברחבי העולם, ויכול להועיל לכלכלה המקומית במגוון דרכים. זה יכול לעזור להגדיל את המחירים עבור סחורות ושירותים ביישובים מקומיים, מה שעלול להשפיע על הכנסות התושבים המקומיים. בנוסף, צמיחת התיירות מובילה לרוב לעלויות קרקע ובנייה מוגברות, מה שעשוי להכריח תושבים מקומיים לעבור לאזורים אחרים.

התיירות עוזרת גם להגדיל את הסחר הבינלאומי. זה מהווה יותר מ -1.4 טריליון דולר ברווחי הייצוא מדי שנה והוא ענף הייצוא השלישי בגודלו ברחבי העולם. בנוסף, התיירות היא התעשייה השנייה הצומחת במהירות בעולם מבחינת ה- FDI. התיירות תומכת גם בכלכלות בעלות הכנסה נמוכה. בשנת 2015, 48 מדינות בעלות הכנסה נמוכה קיבלו 29 מיליון תיירים זרים והרוויחו 21 מיליארד דולר באמצעות תיירות בינלאומית.

במדינות עניות ומתפתחות, התיירות ממלאת תפקיד חשוב יותר ויותר בצמיחה הכלכלית. מגזר זה מספק גם תעסוקה למגוון רחב של אנשים, ותורם להפחתת עוני ופיתוח קהילתי מקומי. מכפילי תיירות יכולים לשמש כמפני צמיחה, לספק יותר הזדמנויות תעסוקה ולהעלאת שכר. לכן חשוב להבין את ההשפעות הכלכליות של התיירות כדי לקבוע כיצד להשתמש בצורה הטובה ביותר בתיירות כמקור להכנסות.

תיירות יוצרת ביקוש למגוון רחב של סחורות ושירותים. זה כולל תעשיות תחבורה, לינה ותעשיות מזון ומשקאות. זה גם מעורר מגזרים בלתי מוגדרים של המשק. זה גם מגדיל את הוצאות הצרכנים ומספק מקומות עבודה.

לפרטים נוספים: